EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!
The Best Traffic Exchange

2018. augusztus 20., hétfő

Első magán szervezésű utam

2015.11.27 Pilisszentiván - Hármashatár hegy

Sziasztok!

Már több mint két éve nem frissítettem a blogot. Ezen most változtatok.
Több dolog is történt velem egy 2015 novemberben amikor először mentem olyan túrára amit egy magánszemély minden ismerete nélkül próbáltam ki.
Ekkor Pilisszentivánból indultunk 4-en. 2 férfi 2 nő. Az egyik hölgy volt a szervező.
Az úton kisebb nagyobb emelkedőkön és sok gombával találkozva az úton haladtunk. Kiderült az egyik hölgy egy azon évben és napon született mint én ( 2,5 évvel később találkoztam egy olyan személlyel aki a munkatársa volt rövid ideig és kiderült, hogy hivatásos katona ).
A vezetőnk nagyon nagy akarással a sárgán vezetett fel minket a Hármashatár hegyre a legmeredekebb szakaszt érintve -csak később derült ki amikor már minden irányból megmásztam a hegyet - amikor is közeledett november lévén a sötét és a Többször is meg-meg állva nagy nehezen felértem a tetőre. Már többször ott akart hagyni. Én nem adtam fel,de mondtam, hogy menjenek tovább nem kell megvárni. Még is megtették még ha kiabálva is és egyikük sietős távozásával a csúcson bevártak. Majd a Panoráma úton haladtunk tovább és néztük a fejlámpám fényében a város fényeit.

A teljes út 21,5 km lett 890 m szintemelkedéssel és este 6 órai beérkezéssel.

Az úton két ládát A nagykovácsi királyi panorámát (GCNkov) és vízesést (GCwiz) kerestük meg sikeresen.
Képek nem nagyon készültek.

Ekkor tájt csatlakoztam egy kiránduló csoporthoz a Hátizsákos Hiúzokhoz, de még nem mentem 2015-ben kirándulni velük.
A túratárs honlapján pedig találtam egy decemberi Gödöllői kirándulást amire jelentkeztem és el is mentem.
Ez lesz a következő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése