EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!
The Best Traffic Exchange

2018. augusztus 20., hétfő

Veszprém

2016.02.27

Ez alkalommal a Hátizsákos Hiúzok csoportban meghirdettem egy Veszprémi túrát abból az apropóból, hogy 4 hónappal később megmásszam életemben először a Kékestetőt. Így erre egy felkészítő túra sorozatot álmodtam meg melynek ez az első állomása.



Erre a Veszprém körbe tekintésére nem tartott velem senki sem.

Így egyedül fedeztem fel Veszprém szépségeit.

Egy 17,5 km-es körtúrát terveztem megtenni a belvárosból ki az erdőkbe és vissza.

Az induláskor csak fel-fel sejlett, hogy tél van egy-két helyen lehetett találkozni fagy nyomokkal. Ezen az úton indultam el a Séd patak felé.

Az úton keresgéltem egy ládát ami Séd melletti parkban van ezt nem találtam meg így a lépcsőnek vettem az irányt és indultam fel az állatkert melletti kilátókhoz.

A lépcsők mellett a piros sáv jelzésen közelítettem a kilátó pontokhoz ami jó rálátást adott a lenti sétáló Parkra és a környező vidékre.


 Az egyik kilátó

A kilátóból ez is láthatóvá válik...
Itt található a  Állatkert melletti kilátók láda (GCZOO). Ezt a ládát én még hagyományos korában kerestem fel. Jelenleg multiként kereshető.

Haladva tova a megkezdett úton egy tanya és egy szemétdomb mellett vitt az utam majd rátértem oda ahol a Séd keresztezi a föld utat. Mindenféle kiépítettség nélkül az úton csak úgy elém toppant a nagy sár.

 Majd ezeket a köveket kerestem fel itt is kerestem egy ládát amit sajnos nem találtam meg, de nagyon tetszett a környék. 
Egy pihenőben megállva egy kicsit megpihentem és indultam is vissza. Utam sok fehér virág mellé vezetett amik nagyon virítottak az avar közül.
 A hóvirágok után egy mezővel körülvett erdőbe kaptattam fel ahol egy csorda bárány nézett velem farkasszemet. Majd egy újabb ezúttal végtelennek tűnő mezőn haladtam vissza a városba.
A park másik oldalához érvén egy újabb ládát kerestem meg a Volt egyszer egy vidámparkot (GCVVID).

Majd visszaértem a kiindulópontra a buszállomásra.

A következő állomás Szekszárd környéke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése