EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!
The Best Traffic Exchange

2018. augusztus 20., hétfő

Nagy-Gerecse Hátizsákos Hiúzok 1.etap

2016.05.14

Nagy-Gerecse Hátizsákos Hiúzok 1.felvonás

Elindultam a legkorábbi vonattal fel Budapestnek, hogy 7-re a Délibe érjek. Így 3-an útnak is indultunk a Déli Pályaudvarról induló vonattal Tatának majd tovább Tardosra busszal.
A túra Tardosról indult és Mogyorósbányáig tartott.
Az első pillanattól kezdve esőre állt az idő,de csak párás és nedves volt minden az első combos emelkedőn viszont nem bírtam segítség nélkül felmászni így segítséget kértem és kaptam is felfelé. A felkapaszkodás után a párából eső lett így tovább áztunk felérvén egy jó fokhagymaszagú mezőre szinte belevesztünk a zöldbe annyira magas volt minden felé a szép medvehagyma. Az eső elállt, de nem találtuk meg azt a geodéziai tornyot ami támpontnak akartunk használni, hogy jó felé megyünk-e. Így botorkálva mentünk tovább az erdészeti úttá alakult úton egy homályba vesző rádióállomásig aminek szinte neki mentünk volna ha nem látjuk meg a kerítést.
Az úton tovább haladva egyre jobban dagasztottunk és csúszkáltunk már kezdtünk örülni amikor kiértünk Pusztamarótra. Ez egy egykor volt település ahol csak egy emlékhely, temető és egy pihenő van. Ennél a pihenőnél megettük amit hoztunk magunkkal és a legrövidebb utat választva elindultunk a láda gyűjtésem után Mogyorósbányára. Amikor kiértünk egy tóhoz éreztük, hogy mindjárt jön a nagyobb zuhé. Így is lett majdnem elértük a célt már csak 5 km  volt, de az eső gyorsabb volt és ránk csapott nagy erővel. A erdőben jó agyagos talaj kapott egy adag vizet is így kín szenvedés volt átkelni rajta. Én csak az út mellett növekedő kisebb nagyobb fák segítségével keltem át rajta nagyobb esés nélkül. Csak a kezeim lettek agyagosak. Amit az eső le is mosott,ahogy kiértünk az erdőből az eső is csökkent, de nem állt el míg ott voltunk.
Ezen az úton a túracipőm első alkalommal mondott csődöt így úgy döntöttem bakancsra váltok.
A következő utat az új bakancsomba mentem végig.

A sok csapadék miatt inkább nem készítettem sok képet így azokat nem is teszem közzé.

A táv 20,75 km és 790 m szintemelkedés.

A következő út a Kőkapui Geocaching fesztivál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése