EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!
The Best Traffic Exchange

2018. augusztus 20., hétfő

XXXI. Geocaching fesztivál Kőkapu

2016.05.20-22

Életem első geocaching fesztivál és versenyén való részvételem.
Mivel Kőkapu a Zemplén szívében van oda az út nagyon hosszú így egy nappal korábban indultam és két nappal később mentem. Mivel hétvégén nem sok minden van a környéken tömegközlekedés szempontjából. A verseny szombati napon volt így hétfőn jöttem haza.

Pénteken 20-án fél ötre értem a szállásra így csak egy rövid kis bemelegítő túrát tettem a közeli tanösvényen. Majd megkerestem a szervezőket és jót beszélgettünk és ettünk.

Szombaton indult a verseny.
Én a központtal szemben a Hotelben szálltam meg. A kezdeti szétszórtságom után egy másik kereső mellé szegődve indultam körútra 15 pontot begyűjtve és időre visszaérve.
Körbejártuk a terület északi részét hegyeken utak nélkül átmászva mindenen keresztül, de meg lettek a pontok. A beérkezés és eredmény hirdetéskor derült fény arra, hogy akivel mentem a szervezet vezetője volt. Nagyon meglepődtem. Végül 8-9-kek lettünk és 22 km-t mentünk.

Másnap Vasárnap mivel a versenyen északra mentünk én délnek vettem az

irányt és a zöld,kék jelzéseken mentem egy 28 km-es kört.
Először begyűjtöttem a kastély ládáját majd haladtam a zöld bicikli jelen tova. Ahol egy sziklaalakzatnál búvó ládát a hirtelen jött nagy közönség miatt kihagytam. Majd az emelkedést folytatva a kék sáv jeli kereszteződésnél megpihentem és még több biciklissel és néhány kékezővel találkoztam.Rá fordultam a kékre és felmentem egy kiszögellésre a Kerek-kőhöz. A kilátás elképesztő volt.
Vissza fordultam a kék sáv jelre és haladtam tovább egy pecsételőpontig amit ilyenkor még figyelmen kívül hagytam. Ezen az úton találkoztam két keresővel akikkel jól elbeszélgettünk az előző napról és a sólymokról. Ő volt az aki szólt a rejtőknek, hogy jelöljék nem mindig kereshetőnek a költési időszak miatt. Így én ezt nem is kerestem fel majd egy téli alkalommal meglátogatom valamikor. Az István-kúti erdészháznál mind 3-an keresésbe kezdtünk és könnyen meg is leltük.
Majd elköszöntem tőlük ők mentek délnek haza én pedig folytattam nyugatra az utam a Pengő-kőhöz. A megcsodálása után haladtam tovább a tűző napon és csak figyeltem a természet hangjait egészen egy erdészeti fakivágásig. Mivel erre felé csak egy-két fát vágnak ki egy-egy helyről így nem volt sok elektromos zaj. Rátértem a kék kereszt jelre onnan pedig ez előző napi útvonalon haladtam vissza a szállásra vacsorára.

 Az úton még korábban találkoztam két szervezővel akik éppen begyűjtötték a pontokat. Így haladtam tovább az úton gondoltam amiket érintettünk előzőnap most is megnéztem hátha itt hagytak egyet-kettőt és tényleg elhagytak egy pontot a tervezett ivóvíz után pótló kútnál amit én be is gyűjtöttem.

Hétfőn hazaindultam így Magyarország első kisvasútján 4-szer ültem egy hétvége alatt. Mivel a szálláshoz ki és el is ezt használtam valamint volt kisvasutazás a versenyen is.

Annyira megtetszett a hely, hogy minden évben elszeretnék ide jönni. Ez 2017-ben és 18-ban is sikerült.

A következő a Spartakus - ösvény Hátizsákos Hiúzokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése