EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!
The Best Traffic Exchange

2018. augusztus 20., hétfő

Az első túratársas túrám

2015.12.28 Gödöllői dombság

Ez a túra több mint 30 embert mozgatott meg. Gödöllő környéki dombságot erdős területeken jártuk be több helyen létrát átmászva. Egy nagyobb emelkedővel kezdtünk ami többeket lefárasztott, hogy a későbbiekben már ők fárasszam minket.
Én mindig a csoport elején haladva nézelődtem körbe-körbe így a télies időben hó nélkül inkább tavaszi hőmérsékletben.
Sok látni való akadt, de fényképek nem készültek. Az úton ahol egy kerítéssel elválasztott szakaszhoz értünk egy nagy vadat megijesztettem és mellőlem elszelelt. Én úgy éreztem mintha a farkára léptem volna - de csak egy faág volt - amitől a belakmározott állat meglógott. Jól megrettentünk tőle mindannyian. A növényzet elég sűrű volt a környéken így nem láttam mi lehetett, de azt mondták később, hogy valamilyen malac volt.

A Gödöllői dombság ezen részén nem volt láda így nem keresgéltünk.
Aki a túravezetőnk volt, levéltáros a fővárosban. Így a következő években nem vezet több túrát mert költözködnek és digitalizálnak bőséggel.

A következő túrám a Hátizsákos Hiúzok 2016-os évindítója. Ez volt az első túrám velük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése