EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!
The Best Traffic Exchange

2018. augusztus 20., hétfő

Felsőtárkány

2016.04.23

Munkahelyi túra kisvasutazással Felsőtárkányba

Ezen a túrán a Vörös-kői időszakos forrást néztük meg először kisvasúttal fel a végállomásra vissza pedig gyalog.

A forrás ha éppen nagy esők illetve olvadások voltak akár két méter magasra is kitör. Amikor mi arra jártunk éppen csak csordogált.
A forráshoz vezető út nagyon szép és rendezett semmi megerőltető nincs benne. Ez után felmentünk úgy 20-an a 44 főből a felső forráshoz ott már kellett mászkálni fákon és sziklákon is itt a forrás már egyáltalán nem látszott. A következő egyel feljebb lévő barlanghoz is ellátogattunk. Ide én is benéztem, majd még feljebb mentünk egy széles barlanghoz ahová én már nem mentem le. Ezután a kék jelen ereszkedtünk lefelé a végállomásig ahonnan a zöld jelet követve érünk vissza a buszunkhoz.

Az időjárás nagyon jó tavaszias volt.

18,83 km lett az út.
A következő Mátrai túra lesz.