EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!
The Best Traffic Exchange

2014. március 5., szerda

Debrecen

A második nagyobb túrám Debrecenben volt.
Itt számos láda található de csak néhányat kutattam fel.

Csokonai Színház Debrecen GCszde
Líciumfa "sem fű, sem fa" (-C) GCLCFA
Medgyessy szobrai GCMESZ
Debrecen városkapuk GCDKAP

Ezeket a ládákat 2013 május 19-én találtam meg.
Mivel most jártam először Debrecenben ezért a vasút állomáshoz legközelebbiekkel kezdtem mint egy 4 óra alatt találtam ezeket gyalog.

2013 Június 15-én ismét felkerekedtem és egy kis segítséget kérvén beljebb merészkedtem a városba. 28 km gyalogoltam 5 és fél óra alatt és bejártam Debrecen kert városát és ezeket a ládákat:



Atommagkutató Intézet GCDAKI
Debreceni katolikusok DCDkat
Csokonai-séta Debrecenben GCCSVM
Honvédtemető GCHOSI
Debreceni Tűzoltóság története GCDETU
Holló László Emlékszobra GCDBHO
Hortobágyi malom Debrecenben GCdbhm

A 2013-as virágkarnevál alkalmából ismét ellátogattam Debrecenbe ekkor a Mályi-tó GCMALI és Hortobágy GCHICS érintésével autóval mentünk 2013 AUGUSZTUS 17-19.

Hortus Botanicus Solaris GCHBS -ez az egyetemi botanikus kert neve nagyon szép hely az egyetemben.
Halköz  GCHalk-régi halpiac
Csonka templom GCCSNK

Ezen pontokat jártam be Debrecenben.

1 megjegyzés:

  1. A linkek a geocaching.hu oldalon található részletes leírásokra mutatnak.

    VálaszTörlés